Dragi učenici, dragi roditelji,
10. srpnja 2024. počinje dostava dokumenata, tj. upisi u srednju školu.
Termini dostave dokumenata za Srednju školu Zlatar su:
- 10. srpnja (srijeda) od 12 do 18 sati
- 11. srpnja (četvrtak) od 13 do 18 sati
- 12. srpnja (petak) od 7 do 13 sati
Dokumenti koje učenici trebaju dostaviti u školu:
OPĆA GIMNAZIJA
- upisnica
TEHNIČAR ZA LOGISTIKU I ŠPEDICIJU
- upisnica
- potvrda liječnika ŠKOLSKE medicine
TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
- upisnica
- liječnička svjedodžba MEDICINE RADA ili potvrda OBITELJSKOG liječnika (ako nemate liječničku svjedodžbu medicine rada, donosite potvrdu obiteljskog liječnika; svjedodžbu medicine rada dužni ste donijeti najkasnije do 30. rujna 2024.)
UPRAVNI REFERENT
- upisnica
- potvrda liječnika ŠKOLSKE medicine
Načini dostave dokumenata:
- UPISNICA (potpisana od strane roditelja i učenika) dostavlja se učitavanjem na sustav za upise ili osobnim dolaskom.
- Potvrda liječnika školske medicine i liječnička svjedodžba medicine rada ili potvrda obiteljskog liječnika dostavljaju se školi putem e-mail adrese ss-zlatar@kr.htnet.hr ili osobnim dolaskom. Dokumente elektronički može poslati samo roditelj/skrbnik, a u e-poruci dužan je navesti i svoj osobni kontakt (broj telefona ili broj mobitela) kako bi ga škola mogla kontaktirati.
- Učenici koji ostvaruju IZRAVAN UPIS trebaju školi dostaviti Mišljenje stručnog tima za profesionalno usmjeravanje radi stjecanja pogodnosti pri upisu učenika s teškoćama u razvoju koje izdaje Hrvatski zavod za zapošljavanje.
Svi učenici mogu doći osobno na upise kako bi upoznali školu i dobili dodane informacije.
Vidimo se na upisima!